Friday 21 December 2012

HaRi-hari yang menggembirakan... wiieeeeee ;)

Huaarrrrghhh *errr menguap jap*.. haishhhh menguap je kojenye...

Setelah hampir dua minggu aku dan suami di Kuantan... minggu ni nak turun KL ikut suami, well ade urusan kije sket..ecehh...

Dannnn secara kebetulannya pun, family suami ade event to attend this weekend.. engagement cousin suami aku di subang, senanglah sekali harung je 2 in 1 orang kate....and it's a very important thing to me jugak sebab mase ni la nak kenal2 lagi sedara mara sepupu sepapat belah suami kan.. InsyaAllah family suami dari Perak akan datang same jugak, almeriah la jawabnye sebab kitorang sumer akan stay rumah kakak suami.. mengeratkan lagi sillaturrahim dengan keluarga Rahim gitu (ehekk2)...

Daannnn al-kebetulan sekali lagi lah rumah abang aku di subang jugakkk... akceli, dah macam tradisi pulak kot family aku ni... once in a year aku satu family akan datang kl & stay rumah abang aku... beliaw sudah berkahwin beranak dua dan adelah anak sulong dalam keluarga... Dia jugaklah yang rajin ajak datang rumah die tuhh (semenjak sudah berkahwin), tu la yang jadinye almost every year kitorang satu family datang KL dok rumah die and jenjalaaannnnnn....yayyyyy part paling aku suka sebab aku memanngg suke jenjalann....ngeh3333..... 

Akceli, suami plan nak datang KL kejap je sampai Ahad sebab ade keje...tapi kebetulan pulak time ni family aku nak datang KL habeskan mase cuti skolah ni, so suami pon decide...

"takpelah yaangg, kite balikla Pahang lambat sket..join diorang kejap pastu kite balikla.."

Yabedabeduuuuuu..!! hihihi alangkah suke lagi gembiranya eden ni haaa...Alhamdulillah dapat suami yang memahami , penyayang, adil, saksamaa.. kalo tak sedeyh jugakla sebab festime tak dapat join family jenjalan.. udah 3 in 1 motif pulak turun KL ni kan kan... ;)

jadi...malam ni InsyaAllah aku dan suami pon bereangkatlah ke KL pula sehingga hari selasa nii... aku yang sememangnya excited dalam diam dari semalam dah siapkan beg... kunon nak bawak satu beg je.. alih2, suami cakap... "takpela yang, baju abang letak dalam beg travel abang tu...baju-baju sayang letak dalam satu beg...dah tau dah, barang die mesti banyak punyer"...wakakak ini gara-gara die melihat isterinya ini terkedek2 menyumbatkan punyelaaa banyak baju dalam satu beg roda keciik tu haa...iskkk333... banyak betol barang nak bawak aku ni pon, macam nak lari rumah...

okeh, hmm dah takde ape nak merapu lagi dah kot untuk entry kali ini.. killing time while waiting for my hasben yg tengah TERtidooo pulak tu..katenye nak bawak beli KASUT BARU...wiiieeee =)

nanti-nati kite post lagi tau...cekidaauutt! 


No comments:

Post a Comment