Thursday 27 December 2012

Stars Archery & Tony Roma's



Tetibe pulak kan dapat idea hobi baru... dulu masa becinta punyela foning nak dating kemana...asek-asek melawat shopping complex asek-asek meronda shopping compplex... jemu jugak, tapi last-last kalau keluar kesitu jugak pegi nye... terpikir jugak untuk outdoor aktivitis, tapi macam semua xdapat buat... 


Nak dijadikan cerita dalam post aku yang sebelum ni husband ade cakap nak belanja kasut kan kan kan... haritu pegila ronda Berjaya Megamall jumpa kasut kat Vincci tapi ampess dua-dua kasut aku berkenan takde saiz. diorang ni tipu aku ke ape??

Then, kat KL pegi lak Sunway Pyramid, poonnnn abes satu Sunway aku pusing tiada hasil tangkapan juga nampaknya... 

Nasib aku masih boleh PASRAH jee kalo tak mau aku ajak husband pusing satu KL (macam selalu) carik sampai jumpa!
tengah syiok-syiok bersiar-siar dalam Sunway.. Pap! terjumpa Stars Archery.. err sorrylaa aku tak ingat pulak tingkat berapa.. 

Kami pun tanpa berfikir tiga kali terus zass masuk dan pegi counter tengok pakej die cemane.... 
Wahh! murah je, memang boleh sangat kalau nak enjoy-enjoy main panah-panah... kitorang ambek pakej 2 orang=RM 18=24 arch.. ade banyak lagi packages available kat sana (sila lah ke web Stars Archery untuk info lanjut), dan kalau korang tak agak-agak bolehla nak join membership... 

Jom scroll tengok gambar kami.



                           TOLONG JANGAN KUTUK STAIL MEMANAH KAMI HAHAH....



SpedaLoca.blogspot
Entrance

SpedaLoca.blogspot






SpedaLoca.blogspot





SpedaLoca.blogspot




SpedaLoca.blogspot





SpedaLoca.blogspot





SpedaLoca.blogspot







SpedaLoca.blogspot







SpedaLoca.blogspot





SpedaLoca.blogspot






SpedaLoca.blogspot






SpedaLoca.blogspot






SpedaLoca.blogspot
kami menang pada gaya hahahaha....



Oke, dah penat jalan-jalan dan main panah kami singgah dulu makan di Tony Roma's...





SpedaLoca.blogspot






SpedaLoca.blogspot
Pasta ayam berkeju (suke hati aku je main taram)...lupa dah nama saintifik dia... 




SpedaLoca.blogspot
mka girang dapat makan Western food..cehh..
~Husband yang suka Western food dan aku pon saje nak cuba..... tapi rasa cam biase jeee.


ke korang (aku tengah berlakon konfiden ade orang baca belog aku) ade any suggestion menu ape yang terbaek atau tempat-tempat makan yang lebih menarik...?? jangan segan silu nak share ye, sebab kami memang SuKA MAKAN -..-

TQ..

No comments:

Post a Comment