Tuesday 15 January 2013

Jusstttt a little bit 'bout me...



Assalamualaikum w.b.t & Hi to All Silent Readers nyeh3...


Sebenarnya harini terdetik nak meng'apdet' entry tentang MUKA AKU..hahahaa ape punye entry daa...

Ooppss ooppsss, bukan nak kabo muka sayer santek comeyy lote yer.. 

* walaupun dikurniakan bukan jenis muka yang orang akan pandang dua kali, tapi tetap bersyukur Alhamdulillah...sempurna sungguh muka pinjaman Allah kat aku ni... kalo tak takdela suami tak tido malam angau kat saye dulu ----> bweekk ini rekaan saje.

Well hentry ni lebih merupakan luahan perasaan...or pengakuan jujur la dari saye ye awak awak... Sebenarnya aku mempunyai muka yang agak sombong... hahaa, have to admit it eventually..


kalau nak diikutkan dah berjuta  orang cakap aku ni sombong...( takdela berjuta betoi, umpamaan jela)

" dulu masa mule-mule ngko ni nampak sombong, tak berani nak tegur...'' 

''aku ingatkan ko ni sombong...."

"dulu ko sombong, mane nak kawan ngan aku / kitorang...(ni bebudak skolah dulu slalu cakap)

"Linda, ade orang cakap ko sombong"... aku: ha? yekee??? :'(

"awak ni nampak garang la, tapi nasib baik manis tu mengatasi garang" ---> kakakakaka ayat power nampakk... mencik


DISINI..

Saya nak bagitahu semua.semua.semua orang bahawasanya... saya TIDAK SOMBONG.

Tolong maafkan saya kalau ade sesape yang kenal saya, dan mungkin penah terasa sedikit dengan saya...

INI BUKAN MENYESAL DENGAN PEMBERIAN TUHAN...apatah lagi menyalahkan parents yang memberanakkan saya ye... Hanya sekadar cakap-cakap biasa sahaja, sebab ini pon yang sebenarnya dah lama aku pikir .... kenapala aku ni terok sangat... *geleng kepala*

Dulu, aku macam tak detect 'apsal die macam tak suke aku hah?'.... 'nape die macam tak mesra sangat dengan aku eh?'....
rupenya mungkin one of the reason die & die tu ade terasa atau tak selesa dengan aku.. yela, aku pulak jenis bukan peramah dan banyak cakap... 

Aku pon tak ingat since when aku notice benda nih... dulu serius macam bongok-bongok sensorang hidup syiok sendiri dengan muka berlagak tak boleh blah ni... 

Yela kengkadang bila tengah macam khusyuk buat benda lain, tengah tak senyum, tengah jenjalan sensorang sambil berangan mungkin obvious kot kesombongan disitu... aku memang ada cuba maniskan muka dan ramahkan mulut bila dah sedar kesilapan tu... ahakkss...

Tapi ape ape pon..aku akan lebih berusaha memperbaiki imej diri sendirik & diharapkan akan berkekalan begitu...!!

 Go Go Linda! haha..

SpedaLoca.blogspot
Muka tak sombong sebab tengah senyum depan camera..cett...

Muka sombong?  ahhh takpayah tunjukla,buruk..


Sekian entry untuk sesi kali ini...

No comments:

Post a Comment